Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Podjetja TRG d.o.o.

so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Podjetja TRG d.o.o. je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo Podjetje TRG d.o.o.. v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Podjetja TRG d.o.o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij:

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila:

V spletni trgovini Podjetja TRG d.o.o. ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

- s plačilom po povzetju (z gotovino),
- s plačilno kartico (Mastercard, Visa)
- z nakazilom na račun upravitelja trgovine Podjetje TRG d.o.o. (plačilo po predračunu).

Plačilo po povzetju z gotovino (pravne osebe tudi nad 420,00 €) 
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, lahko plačate le z gotovino. Zato morate biti ob prevzemu prisotni in imeti dovolj gotovine za plačilo kupnine. Če boste v času dostave kljub temu odsotni, lahko kasneje naročeno pošiljko dvignete in plačate na najbližji pošti.
V kolikor ni navedeno drugače, se v primeru izbire dostave na vaš naslov obračunajo še stroški dostave.

Pozor!

Stroški provizije pri plačilu po povzetju, ki jih zaračuna Pošta Slovenije niso vključeni v strošek nakupa in jih kupec plača sam ob prevzemu neposredno pošti (poštarju ob dostavi). Stroški provizije tako znašajo 0,96 EUR (če je znesek stroška povzetja do 96,00 EUR), oz. 1% od vrednosti stroška povzetja (če je vaš znesek od 96,00 EUR do 501,00 EUR) ali 5,01 EUR (če je znesek stroška povzetja nad 501,00 EUR).. Podrobnosti o strošku lahko preverite na spletni strani Pošte Slovenije.
Pravne in druge osebe, samostojni podjetniki posamezniki, posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost, upravni in drugi državni organi, organi samoupravnih lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil morajo plačila za dobavljeno blago in opravljene storitve ter druga plačila prejemnikom nakazovati na njihove transakcijske račune, odprte pri ponudnikih plačilnih storitev, razen če gre za plačila v manjših zneskih (pod 420,00 €). Pri naročilih s plačilom po povzetju z gotovino lahko skladno s tem plačujete tudi zneske, ki so višji od 420,00 €. Čeprav dostavljalcu ob prevzemu izročite gotovino, bo račun v tem primeru dejansko plačan preko položnice Pošte Slovenije, naše podjetje pa bo sredstva prejelo na naš transakcijski račun. Ker gre v takem primeru (plačilo preko položnice (plačilnega naloga) z gotovino) za plačilo na transakcijski račun prejemnika, je takšen način plačila dopusten, pojasnjuje DURS – več o tem.
Priporočamo plačilo s predhodnim nakazilom na naš transakcijski račun preko bank, ki je praviloma cenejše in enostavnejše!

Plačilo po predračunu: 

Pri izbiri plačila po predračunu bo po zaključku nakupa na vaš e-poštni naslov posredovano potrditev naročila/predračun. Znesek lahko poravnate s plačilnim nalogom preko katere koli banke, spletne banke, pošte, ...Pri plačilu navedete tudi sklicno številko naročila. Pri nakupu po predračunu lahko izberete dostavo na vaš naslov ali kupljeno blago prevzamete osebno na sedežu naše trgovine. V kolikor ni navedeno drugače, se v primeru dostave na vaš naslov obračunajo še stroški dostave.
V kolikor v 48 urah za naročila, ki naj bi bila plačana po predračunu ne bomo prejeli plačila, bo vaš nakup smatran kot neveljaven.

BANKA: NLB d.d.
TRR: 0292-3001-1564-480
Sklic: številka predračuna

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Veljavnost ponudbe:

Navedene cene v spletni trgovini so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe:

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa:

1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga:

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@podjetje-trg.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Dokument za odstop

Garancija:

Garancijski rok prične teči z dnem izdanega računa naročenega izdelka. Garancijo za izdelek daje proizvajalec oziroma uvoznik, ki je odgovoren za garancijske pogoje. Preko ponudnika Podjetje TRG d.o.o. lahko uveljavljate le garancijo za izdelke kupljene pri ponudniku Podjetje TRG d.o.o. Garancija za izdelek je razvidna iz priloženega garancijskega lista. Izdelek, ki se pokvari v garancijski dobi, se popravi oz. zamenja najkasneje v roku 45 dni, v kolikor le-to ni mogoče, se na kupčevo zahtevo zamenja z novim in brezhibnim. Izdelke, dostavljene na servis izven garancijskega roka, bomo popravili v najkrajšem možnem času. S tem stranka prevzame vse stroške popravila (delo, material, morebitno dostavo, ...). Garancijo lahko uveljavite z originalnim računom ali garancijskim listom.

Dobavni rok:

Dobavni rok za posamezne izdelke iz kategorije »NA ZALOGI« je 1-3 delovne dni. Za ostale izdelke, ki niso na zalogi je predviden dobavni rok 3-10 delovnih dni. Različne naročene izdelke vam bomo dostavili glede na skupni dobavni rok.

Dostava:

Strošek dostave se prikaže v nakupovalni košarici in se prišteje k skupnim stroškom nakupa. Znesek dostave je enoten in znaša 5,00 EUR. Dostava blaga na vaš naslov je mogoča za vse plačilne metode. Naš pogodbeni partner za dostavo je Pošta Slovenije.
Kadar zaključite nakup in izberete dostavo naročenega blaga na vaš dom, prične dobavni rok veljati z naslednjim delovnim dnem.

Nasvet: Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu.

Opomba: Stroški provizije pri plačilu po povzetju, ki jih zaračuna Pošta Slovenije niso vključeni v strošek nakupa in jih kupec plača sam ob prevzemu neposredno pošti (poštarju ob dostavi). Stroški provizije tako znašajo 0,96 EUR (če je znesek stroška povzetja do 96,00 EUR), oz. 1% od vrednosti stroška povzetja (če je vaš znesek od 96,00 EUR do 501,00 EUR) ali 5,01 EUR (če je znesek stroška povzetja nad 501,00 EUR). Podrobnosti o strošku lahko preverite na spletni strani Pošte Slovenije. V primeru težav z dostavo vaše pošiljke ali morebitnih poškodb se obrnite na Pošto Slovenije oziroma o težavah obvestite tudi nas.

Lastni prevzem: Blago lahko prevzamete tudi osebno v naših poslovalnicah
- PE Ljubljana (Celovška 150),
- PE Maribor (Tržaška 65).

Slike in besedilo:

Slike izdelkov v spletni trgovini Podjetje TRG d.o.o. so simbolične. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo.

Varnost:

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti:

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.karcher-trg.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija:

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti:

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@podjetje-trg.si ali po klasični pošti na naslov:
Podjetje TRG d.o.o., Celovška 150, 1000 Ljubljana.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.